پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | ساعت: ۵۹ : ۲۴ : ۳ ب٫ظ
جهش تولید با مشارکت مردم

ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و  اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در یاسوج

با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،مدیران سازمان صنعت معدن و تجارت استان ، رئیس اتاق اصناف یاسوج و برخی از مدیران ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و و اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در یاسوج افتتاح شد.

با حضور معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ،مدیران سازمان صنعت معدن و تجارت استان ،،مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان ،رئیس اتاق اصناف یاسوج و برخی از مدیران ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و  و این نمایشگاه خدمات کسب و کار در یاسوج افتتاح شد.

سیروس باقری مدیر عامل شرکت نمایشگاه‌های استان در مراسم افتتاح نمایشگاه صنعت ساختمان استان گفت: ششمین نمایشگاه صنعت ساختمان و اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار با حضور بیش از ۲۰ تولید کننده و ۱۰۰ غرفه در مصلی شهر یاسوج افتتاح شد و تا روز جمعه ۲۴ آذر ادامه دارد.
وی اضافه کرد : حدود ۴۰ درصد از انرژی کشور در بخش ساختمان صرف می‌شود.
باقری ادامه داد: باید به سمت صنعتی سازی حرکت کنیم، چون اکنون در برزخ بین صنعتی سازی و سنتی سازی قرار داریم و اگر به سمت صنعتی سازی حرکت کنیم بخش عظیمی از انرژی که صرف مسکن و صنعت می‌شود صرفه جویی خواهد شد.
عسکری معاون اقتصادی استاندار نیز در این نمایشگاه گفت: صنعت ساختمان یکی از صنایع پیشرو در کشور و به عنوان محرک‌های اصلی که می‌تواند به عنوان کَشنده بخش زیادی از صنایع در کشور باشد .