شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ساعت: ۱۲ : ۰۱ : ۱۲ ب٫ظ
جهش تولید با مشارکت مردم

اولین حضور شرکت نمایشگاه های دائمی کهگیلویه و بویراحمد در رویدادهای کشوری

مدیرعامل شرکت نمایشگاههای دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: توانمندی های صادراتی استان کهگیلویه و بویراحمد در نمایشگاه بین المللی ایران اکسپو 2023 به نمایش درآمد.

سیروس باقری گفت: پنجمین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (EXPO2023) از تاریخ ۱۷ الی ۲۰ اردیبهشت سال ۱۴۰۲ در بخش های تخصصی پایان یافت.
باقری افزود: این نمایشگاه با حضور بیش از ۸۰۰ تاجر و بازرگان و بیش از ۶۰ هیأت تجاری و بازرگانی از کشورهای جهان که تمایل به برقراری ارتباط با جمهوری اسلامی ایران داشتند برگزار گردید.
وی افزود: این رویداد در ۱۲ گروه کالایی انجام شد که برخی از شرکت های بزرگ تولیدی استان با محوریت شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه وبویراحمد حضور داشتند. هدف این نمایشگاه ایجاد ارتباط صادرات جهانی با آمریکای لاتین، اوراسیا،شرق آسیا و آفریقا بوده است.
نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۳ از اواسط قرن نوزدهم میلادی در کشورهای صنعتی پایه گذاری شد و در حال حاضر در سراسر جهان مرسوم شده است. پیامدها، عملکرد نمایشگاه اکسپو برای کشورهای جهان بسیار ارزشمند می‌باشد.
این نمایشگاه پیشگاهی است برای نمایش گذشته، حال و آینده کشورها که از دستاوردهای اجتماعی، اقتصادی، علمی و دورنمای توسعه کشورها به نمایش گذاشته می‌شود.
باقری افزود: تشکر ویژه از معاون اقتصادی استانداری و کلیه عزیزانی که در این مسیر همراه شرکت نمایشگاه دائمی استان بودند را دارم.

cropped-لوگو-جدید-2.png

زبان انگلیسی سایت بزودی توسط تیم برنامه نویس و طراح سایت طراحی و دردسترس شما بازدیدکننده گرامی قرار خواهد گرفت

روابط عمومی شرکت نمایشگاه های دائمی استان کهگیلویه و بویراحمد